Son illərdə istifadəçisi artan e-ticarət sektrounda çağrı mərkəzi olmadan müştəri məmnuniyyətini qoruyub saxlamaq mümkün deyil. Azerizone-un sizə təklif etdiyi VirtualATS sayəsində aşağıdakı üstünlükləriniz olacaq. 1. Daxili nömrələr 2. Statistika və monitorinq 3. Zənglərin çeşidlənməsi 4. Səsli bələdçi (IVR) 5. Zənglərin yönləndirilməsi 6. Zənglərə nəzarət 7. Danışıqların yazılması 8. Proqram İnteqrasiya Dəstəyi (API)
Hər şirkətin ehtiyaclarını ödəmək üçün fərqli tariflərimizlə tanış olun.
* Cədvəldə göstərilən tariflərə ƏDV daxil deyil. ƏDV Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinin tələblərinə müvafiq tətbiq edilir.