E-ticarət sektoru üçün həllər

Son illərdə istifadəçisi artan e-ticarət sektrounda çağrı mərkəzi olmadan müştəri məmnuniyyətini qoruyub saxlamaq mümkün deyil. Azerizone-un sizə təklif etdiyi VirtualATS sayəsində aşağıdakı üstünlükləriniz olacaq. 1. Daxili nömrələr 2. Statistika və monitorinq 3. Zənglərin çeşidlənməsi 4. Səsli bələdçi (IVR) 5. Zənglərin yönləndirilməsi 6. Zənglərə nəzarət 7. Danışıqların yazılması 8. Proqram İnteqrasiya Dəstəyi (API)

Xüsusiyyətlər

Bütün VirtualATS tariflərinə daxil olan xüsusiyyətlərlə tanış olun.

Daxili infrastruktura
ehtiyac yoxdur

Tez-tez yenilənməsinə və idarə olunmasına ehtiyac olan avadanlıqlara ehtiyac yoxdur. Şirkət yalnız əməkdaşlar üçün telefonlar əldə edir.

Zənglərin
çeşidlənməsi

Səsli bələdçiyə və digər xüsusiyyətlərə
əsasən istifadəçi qrupları və
s. kimi çeşidləmə imkanları.

Zənglərin
yönləndirilməsi

Əməkdaşlar müştəri ilə danışdıqda onu digər müştərilərə yönləndirə bilər, müştərinin yenidən zəng vurmasına ehtiyac yoxdur.

Daxili
nömrələr

Zəng şəbəkəsinin üzvləri üçün
qısa daxili nömrələr.

Səsli bələdçi
(IVR)

Zəng gəldikdə səsli salamlaşma və
səsli menu imkanı.

Danışıqların
yazılması

Müştəri xidmələrinin keyfiyyətini ölçmək üçün danışıqların yazılması.

Statistika və monitorinq

Gələn, çıxan və buraxılmış zənglər
üzrə tam statistika və
real-time monitorinq imkanı.

İmkanların sürətli artırılması

Qısa zaman ərzində hər hansı bir tarifdən digər tarifə keçid və geriyə keçid həyata keçirmək mümkündür.

Əlavə imkanlar

Daxil olan və buraxılmış zənglər barədə xəbərdarlıq, Səsli mesaj qutusu, Gözlənti üçün musiqi, Ağ/Qara siyahı, və s. kimi imkanlar. Bütün imkanlarla tanış olun

Tariflər

Hər şirkətin ehtiyaclarını ödəmək üçün fərqli tariflərimizlə tanış olun.
* Cədvəldə göstərilən tariflərə ƏDV daxil deyil. ƏDV Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinin tələblərinə müvafiq tətbiq edilir.