İşçi sayı 10 nəfərə qədər olan şirkətlər ip-telefoniyanın hesabına əməkdaşlarının işini effektivliyini və satışları artıra bilərlər. Xidmətin geniş tarif seçimi imkanlarından istifadə edərək yalnız sizin biznesinizin ehtiyaclarına uyğun olanını seçərək daha çox qənaət edin.
VirtualATS-in kiçik bizneslər üçün üstünlükləri
Biznes proseslərini avtomatlaşdırın. CRM sistemlərə inteqrasiya edərək və avtomatik zəng, geri zəng, səsli menyu və s. kimi funksiyalardan istifadə edərək işçilərinizin iş vaxtına və resurslarına qənaət edin.
İşçilərin işinə nəzarət edin, işçi sayı az olan şirkətlərdə belə rəhbər işi daim izləməlidir. Müştərilərlə danışıqları dinləyin, hər bir əməkdaşın işini qiymətləndirərək satışları artırmaq üçün motivasiya edin.
Müştərilərə maksimum operativ xidmət göstərin. Bunun üçün işçi heyətini genişləndirməyə ehtiyac yoxdur, İP telefoniyanı qoşmaq və daxil olan zənglər üzrərində işi şirkətinizə uyğun təşkil etmək kifayətdir. Bu, müştərilərinizlə qarşılıqlı əlaqəni optimallaşdırmağa kömək edəcək və onlar birbaşa düzgün menecerə yönləndiriləcək.
VirtualATS-i CRM ilə inteqrasiya edin. Müştəri bazasını VirtualATS ilə asanlıqla inteqrasiya olunan CRM sistemdə saxlanılır və o istənilən şəhərdən və bütün işçilərin zəngləri, sənədləri və əməliyyyatları haqqında məlumatları əldə etməyə imkan verir.