Sənətçi olmadan musiqidən necə pul qazanmaq olar?

26-02-2021   168

Bir çox hallarda müştəri hər hansı bir şirkətə zəng vurur və bir müddət yalnız qudok səsinə qulaq asaraq xəttdə gözləməli olur. Əgər müştəri bu vəziyyətdən sıxılıb dəstəyi asırsa, bu biznesiniz üçün itkiyə səbəb ola bilər.

VoIP-şlyuz nədir və nə üçün istifadə olunur?

16-02-2021   124

Bu məqaləmizdə VoIP şlyuzların iş prinsipi, ondan niyə istifadə olunduğu, növləri və şirkətdə mövcud olan analoq telefonların VoIP şəbəkəyə necə qoşulacağı haqda danışacağıq.

Əslində CRM nədir?

3-02-2021   185

CRM müştərilərlə qarışılıqlı əlaqənin idarə edilməsi sistemidir ki, bu da birbaşa biznesin idarə olunmasına təsir edir.  O, “Müştəri mərkəzdədir” prinsipinə əsaslanır. Bütün proseslər ondan asılıdır. CRM ilə işləyərək müştərilərin ehtiyaclarını öyrənərkən öz məhsullarınızı təkmilləşdirirsiniz. 

Yemək çatdırılma servisinin rəqəmsal platformaya çevrilməsi

24-01-2021   153

Take away formatında çalışan beynəlxalq restoranlar şəbəkəsi özünü niyə IT holdinq hesab edir? Çünki əməkdaşlarının əksəriyyəti distant işləyir, istifadə olunan İT infrastruktur isə yeni biznes istiqamətlərini rahat başlamağa imkan yaradır.

Çox kanallı telefonun üstünlükləri

28-12-2020   88

Təsəvvür edin ki, müştəri şirkətə zəng vurur amma xəttlər məşğuldur və ya artıq 5 dəqiqədən çoxdur ki, növbədə gözləyir. Belə bir hal müştəri üçün heç də xoş olmaz. Müştərinin ilk dəfədən zənginə cavab vermək üçün çox kanallı telefon nömrəsindən istifadə etmək üstünlükdür.

STUN nədir və İP telefoniyada niyə istifadə olunur?

8-09-2020   267

STUN – NAT (Network Translation Address)-ın arxasında yerləşən müştəriyə (qurğuya) öz xarici İP ünvanını, ünvanların çevrilməsi metodlarını, həmçinin xarici şəbəkədən gələn portları öyrənməyə imkan verən protokoldur. VirtualATS-də ondan niyə və necə istifadə olunur?

VirtualATS nədir və necə işləyir?

23-08-2020   286

Şirkət qurmağa başlayarkən ilk vacib məsələlərdən biri ofisi internet və rabitə ilə təmin etməkdir. Müştəriyə göstərilən xidmətin səviyyəsi rabitənin keyfiyyətindən və funksionallığından asılıdır. 

Çağrı mərkəzi nə üçün olmalıdır?

20-08-2020   322

Azerizone şirkətində çalışdığım gündən zəng etdiyim şirkətlərin mənim sorğumu necə cavablandırdığı təhlil edirəm. Müştəri kimi və həll təklif edən təşkilatın işçisi olduğumdan bəzi texniki məqamları bildiyimdən buraxılmış hər bir səhvin, VirtualATS ilə necə rahat həll oluna bildiyini anlayıram. 

"Bəli" yoxsa "Xeyr"?

19-07-2020   263

Tez-tez "xeyr" cavabı almaq xoşagəlməz hal olduğu üçün sualları tərtib edərkən məqsədimiz "bəli" cavabı almaq olur. Mütəxəssislərin fikrinə görə yox cavabı almaqdan qorxmamaq lazımdır, çünki yox cavabı danışıqların gedişatını təkmilləşdirməyə kömək edən bir sözdür.

SIP telefonların adi cihazlardan üstünlükləri

19-07-2020   151

VirtualATS təkcə adi telefonlardan deyil, həmçinin internetə qoşulmuş kompüter, planşet və SİP telefonlardan həm zəng etməyə, həm də zəngi qəbul etməyə imkan verir. Bu məqalədə VirtualATS istifadəsinə imkan verən avadanlıqların bütün xüsusiyyətlərini nəzərdən keçirəcəyik və ən uyğun olanını təyin etməkdə sizə kömək edəcəyik.

VirtualATS vasitəsilə işçilərin əmək məhsuldarlığını artırmaq

24-04-2020   177

Bu məqalədə VirtualATS vasitəsilə daha çox satış etmək haqqında danışacağıq. VirtualATS menecerlərin əmək məhsuldarılığını artırmaq və müştəriləri məmnun etmək üçün bir çox vasitələrə sahibdir. Harada işgüzar menecerlər varsa, orada müştərilər hər zaman məmnundur və satış səviyyəsi daim yüksək olur.

VirtualATS vasitəsilə ilə satışın artırılması

24-04-2020   131

Telefon rabitəsi - hər bir şirkətin əsas kommunikasiya vasitəsidir, düzgün həll seçdikdə zənglər üzrə analitik təhlillər aparmaq, danışıq zamanına qənaət etmək, müştərilərlə bütün danışıqları qeydə almaq və işçilərə nəzarət etmək mümkündür. Bu məqalədə sizə müasir telefon rabitəsinin faydalarından və üstünlüklərindən danışacağıq.

E-commerce-də satışın artımı məqsədilə VirtualATS istifadə etmək

24-04-2020   116

Online mağazalar arasında çox ciddi rəqabət olur, əksəriyyəti 1 il belə işləməmiş qeyri-bərabər döyüşdə uduzur. Çünki düzgün idarəetmə quraraq hər kəs satışı artıra və müştəriləri razı sala bilmir. Lakin hər zaman inkişaf edən bir texnologiya əlinizdədir - bu sadə bir telefondur. Düzgün quraşdırılmış telefon sizin düşündüyünüzdən daha çox iş görməyə malikdir - müştərini qazanır, canlı ünsiyyətə gətirərək daimi müştərilərə çevirir.

Şirkətə VirtualATS nəyə görə lazımdır?

24-04-2020   279

Hamiya məlumdur ki, informasiyaya sahib olan kəs dünyaya sahibdir. Böyük şirkət və ya kiçik, kommersiya və ya sənaye, milli və ya xarici - vacib deyil. Rəhbər şəxs bilir ki, informasiyanı saxlamaq və onun təhlükəsizliyini təmin etmək, aralarındakı balansı saxlamaq çətindir. Müştərinin nə istədiyini, onun hardan gəldiyini, niyə getdiyini bilmək və onu saxlamaq vacibdir. Hansı reklam kanalı işləyir - hansı işləmir... Hər bir kəsin sualı olur, lakin ona yalnız seçilmişlər cavab tapa bilir.

Kiçik və orta bizneslərdə bulud texnologiyasından istifadə etməyin 5 əsas üstünlüyü

24-04-2020   498

Zaman keçdikcə hətta dövrünün ən müasir texnologiyası arxada qalır və yenisi ilə əvəz edilir. Bir çox şirkətlər sürətlə yenilənən tələblərini ödəmək üçün daim innovativ texnologiyar axtarışındadır. Dünyada artıq şirkətlərin fiziki infrastrukturdan imtina edərək bulud texnologiyalarına keçidi trendi yaşanır. Böhran və post pandemiya dövründə bu trend Azərbaycanda daha sürətlənir, artıq bir çox şirkət rabitə üzrə innovativ ehtiyaclarını VirtualATS ilə təmin edir.