Komandanızın performansını artırmaq üçün VoİP xidmətlərindən istifadə edin

26-08-2021   59

Əgər yüksək performanslı komandaya sahib olmaq istəyirsinizsə, onları bir çox vasitələrlə təmin etməlisiniz. Bulud telefon sistemi işçiləri masa arxasında oturmaqdan azad edir. Siz VoİP telefon sisteminə keçərək biznesinizin məhsuldarlılığının artırılması üçün investisiya etmiş olursunuz.

İVR-ın müştərilərin sevəcəyi şəkildə qurulması

17-08-2021   29

İnteractive Voice Response elə bir texnologiyadır ki, zəng edən şəxsi operatorla danışmamışdan öncə məlumatlandırır və onu düzgün operatora yönləndirir. VirtualATS vasitəsilə müştərilərinizin zənglərini asanlaşdıra bilərsiniz. 

Hər bir iş adamının bilməli olduğu 20 VoİP termini

06-08-2021   41

Əgər biznesinizə VoİP telefon sistemini daxil etmək istəyirsinizsə, aldığınız sistem haqqında bilməli olduğunuz bəzi məqamlar vardır ki, onları bu məqaləmizdə sizinlə bölüşəcəyik.

SİP Protokol nədir?

18-07-2021   62

"SİP" bir abreviaturadır və Sessiya Təsisi Protokolu(Session İnitiation Protocol) deməkdir. Ümumilikdə, kompüter elmlərində və telekommunikasiyada protokol – 2 sistem arasındakı “anlaşılmazlığın” qarşısını alan qlobal şəkildə qəbul edilmiş qaydalar toplusudur.

Biznesinizin ehtiyaclarına uyğun VoİP telefonların seçilməsi

03-07-2021   82

Şirkətiniz üçün VoİP telefonun seçilməsinin bir neçə üstünlükləri var. VoİP sistemlərinin müxtəlif olması və seçimin çoxluğu bütün telefonların sizə uyğun olması demək deyil.

VoİP kodekləri nədir və onlar danışıq zamanı səsin keyfiyyətinə necə təsir edirlər?

18-06-2021   148

Günümüzdə VoİP üzərindən səsin ötürülməsi hesabına danışıqlar daha aydındır və yalnız internet bağlantısı tələb edir. Bütün bunları mümkün edən kodeklərdir.

Rəqəmsal ATS-ə effektiv və səmərəli keçməyin yolları

03-06-2021   111

Hər hansı bir şirkətlə telefon vasitəsilə əlaqə yaratmaq şirkətin daxili ilə xarici arasında ilk təmas nöqtəsidir. Buna görə də ilkin təəssürat çox önəmlidir. Günümüzdə zəng edən şəxslərin əksəriyyəti cavab gözləyirlər və cavabsız zəng qəbul edilməz hesab olunur. Bundan əlavə, həmçinin bir çox zəng edənlər müxtəlif kommunikasiya vasitələrindən, ənənəvi PSTN zənglərindən, çağrı mərkəzlərinə internet girişindən, xüsusi tətbiqlərdən və sosial media üzərindən rəqəmsal interfeysdən istifadə etmək istəyirlər.

Neçə telefon xəttinə ehtiyacımız var?

22-05-2021   180

Telefon xətti anlayışı ənənəvi stasionar telefon sistemlərindən gələn köhnə bir termindir. Bundan əlavə əksər bizneslərin öhdəliyinə götürdüyü VoİP xidmətlərinin geniş istifadə edildiyi indiki müasir dövrdə bu tanlayış bir çox fərqli kontekstlərdə işlənir.  Ofis daxilində nə qədər VoİP xəttəinə ehtiyacımız var? Əgər siz bir telefon xəttini,bir neçə uzantını necə quracağınızı öyrənmək istəyirsinizsə, o zaman sizə lazım olanı məqaləni oxuyursunuz.

Ticket yaratma sistemi

28-04-2021   201

Xidmətlərin rahat alışı, həmçinin yaranan texniki problemlərin, istənilən növ sorğuların operativ həlli üçün müştərilərimizə https://my.azerizone.net/ portalını istifadəyə verdik. Burada yaradılan sorğular real-taym həm texniki, həm də korporativ şöbənin əməkdaşlarına çatır və bu da imkan verir ki, texniki şöbənin əməkdaşları yaranan texniki problemləri sürətli həll etsin və ya sorğulara cavab versin.

“Geri zəngetmə” vidjeti və ya “Mənə zəng et” düyməsi

16-04-2021   167

“Geri zəngetmə” vidjeti saytda yerləşdirilən bir formadır. Bu formada istifadəçi öz telefon nömrəsini və istədiyi vaxtı qeyd edir. 20 saniyədən sonra zəng proqram tətbiqinə və ya menecerin mobil nömrəsinə gedir, menecer telefonu götürdükdə isə müştəriyə bağlanır. Əgər abonoment danışmaq üçün uyğun deyilsə, o zaman ona uyğun bir olan bir vaxtı qeyd edə bilər. 

Sənətçi olmadan musiqidən necə pul qazanmaq olar?

26-02-2021   365

Bir çox hallarda müştəri hər hansı bir şirkətə zəng vurur və bir müddət yalnız qudok səsinə qulaq asaraq xəttdə gözləməli olur. Əgər müştəri bu vəziyyətdən sıxılıb dəstəyi asırsa, bu biznesiniz üçün itkiyə səbəb ola bilər.

VoIP-şlyuz nədir və nə üçün istifadə olunur?

16-02-2021   353

Bu məqaləmizdə VoIP şlyuzların iş prinsipi, ondan niyə istifadə olunduğu, növləri və şirkətdə mövcud olan analoq telefonların VoIP şəbəkəyə necə qoşulacağı haqda danışacağıq.

Əslində CRM nədir?

03-02-2021   470

CRM müştərilərlə qarışılıqlı əlaqənin idarə edilməsi sistemidir ki, bu da birbaşa biznesin idarə olunmasına təsir edir.  O, “Müştəri mərkəzdədir” prinsipinə əsaslanır. Bütün proseslər ondan asılıdır. CRM ilə işləyərək müştərilərin ehtiyaclarını öyrənərkən öz məhsullarınızı təkmilləşdirirsiniz. 

Yemək çatdırılma servisinin rəqəmsal platformaya çevrilməsi

24-01-2021   292

Take away formatında çalışan beynəlxalq restoranlar şəbəkəsi özünü niyə IT holdinq hesab edir? Çünki əməkdaşlarının əksəriyyəti distant işləyir, istifadə olunan İT infrastruktur isə yeni biznes istiqamətlərini rahat başlamağa imkan yaradır.

Çox kanallı telefonun üstünlükləri

28-12-2020   218

Təsəvvür edin ki, müştəri şirkətə zəng vurur amma xəttlər məşğuldur və ya artıq 5 dəqiqədən çoxdur ki, növbədə gözləyir. Belə bir hal müştəri üçün heç də xoş olmaz. Müştərinin ilk dəfədən zənginə cavab vermək üçün çox kanallı telefon nömrəsindən istifadə etmək üstünlükdür.

STUN nədir və İP telefoniyada niyə istifadə olunur?

08-09-2020   344

STUN – NAT (Network Translation Address)-ın arxasında yerləşən müştəriyə (qurğuya) öz xarici İP ünvanını, ünvanların çevrilməsi metodlarını, həmçinin xarici şəbəkədən gələn portları öyrənməyə imkan verən protokoldur. VirtualATS-də ondan niyə və necə istifadə olunur?

VirtualATS nədir və necə işləyir?

23-08-2020   459

Şirkət qurmağa başlayarkən ilk vacib məsələlərdən biri ofisi internet və rabitə ilə təmin etməkdir. Müştəriyə göstərilən xidmətin səviyyəsi rabitənin keyfiyyətindən və funksionallığından asılıdır. 

Çağrı mərkəzi nə üçün olmalıdır?

20-08-2020   517

Azerizone şirkətində çalışdığım gündən zəng etdiyim şirkətlərin mənim sorğumu necə cavablandırdığı təhlil edirəm. Müştəri kimi və həll təklif edən təşkilatın işçisi olduğumdan bəzi texniki məqamları bildiyimdən buraxılmış hər bir səhvin, VirtualATS ilə necə rahat həll oluna bildiyini anlayıram. 

"Bəli" yoxsa "Xeyr"?

19-07-2020   658

Tez-tez "xeyr" cavabı almaq xoşagəlməz hal olduğu üçün sualları tərtib edərkən məqsədimiz "bəli" cavabı almaq olur. Mütəxəssislərin fikrinə görə yox cavabı almaqdan qorxmamaq lazımdır, çünki yox cavabı danışıqların gedişatını təkmilləşdirməyə kömək edən bir sözdür.

SIP telefonların adi cihazlardan üstünlükləri

19-07-2020   292

VirtualATS təkcə adi telefonlardan deyil, həmçinin internetə qoşulmuş kompüter, planşet və SİP telefonlardan həm zəng etməyə, həm də zəngi qəbul etməyə imkan verir. Bu məqalədə VirtualATS istifadəsinə imkan verən avadanlıqların bütün xüsusiyyətlərini nəzərdən keçirəcəyik və ən uyğun olanını təyin etməkdə sizə kömək edəcəyik.