Şirkətimizin təqdim etdiyi telefoniya xidməti daim müştərilərlə əlaqələrin qorunmasına, müştəri bazasının genişləməsinə, işçilər arasında vəzifə bölgüsü aparmağa və onların işinin keyfiyyətinə nəzarət etməyə ehtiyacı olan fərdi sahibkarlar üçün uyğundur.
VirtualATS-in fərdi sahibkarlar üçün üstünlükləri
Hər zaman əlaqədə olun. Xüsusilə, kiçik şirkətlər üçün müştərini itirmək daha təsirli olur. Buna görə işin gedişatını daim izləmək lazımdır. VirtualATS vasitəsilə internetə girişi mümkün olan hər yerdən müştərilərlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Müştərilərə 24/7 xidmət göstərin. Müştəri qeyri-iş vaxtı zəng etdi? VirtualATS olan yerdə bu problem deyil. Çünki bir neçə mobil telefona "zəngi yönləndirmək" funksiyasını qoşa bilərsiniz. VirtualATS özündə səsli menyunu və avtomatik cavablandırmanı birləşdirir. Bütün bunlar müştərilərin cavabsız qalmaması üçündür.
Biznesin effektivliyini qiymətləndirin. Sizin üçün hər bir gələn və gedən zəng üzrə ətraflı təhlil və maliyyə statistikası mövcud olacaqdır. Bununla siz hər bir zəngin nəticəsinə nəzarət edə və tətbiqləri izləyə bilərsiniz.
Bütün məlumatlar hər zaman əlinizdə olacaq. VirtualATS hesabına sizə zəng edən heç bir müştərini itirməyəcəksiniz və hər zaman danışıqlara qulaq asaraq söhbətin nə haqqında getdiyini biləcəksiniz (bunu mobil cihazdan şəxsi hesaba daxil olaraq da edə bilərsiniz). Biz sizə e-poçt vasitəsilə buraxılmış və saxlanılmış zənglər haqqında məlumat verəcəyik. Gələn faksları elektron poçt vasitəsilə əldə edə biləcəksiniz.