RetailCRM

RetailCRM
Bu CRM daha çox online-mağazalar üçün əlverişlidir.Online-mağazalara inteqrasiya etməklə məhsulları, sifarişləri endirə bilər və online formada hər iki tərəf üçün online sifarişlər barədə məlumatları yeniləyə bilər. Sistem müştəri bazasını idarə etməyə, sifariş qəbul etməyə, menecerlər arasında bölüşdürməyə, sifarişləri komplektləşdirməyə, onların tarixlərinə və statuslarına nəzarət etməyə, çap sənədlərini ümumiləşdirməyə, menecer və müştəri təhlillərini nəzərdən keçirməyə imkan verir. retailCRM satış və müştəri xidmətlərini optimal şəkildə avtomatlaşdırmağa icazə verir, həmçinin şirkətin fəaliyyətini hərtərəfli qiymətləndirmək üçün onu analitik ilə təmin edir.




Bu sistem ilə birlikdə İP telefoniyadan istifadə aşağıdakı imkanları yaradır:
  • zəng gələrkən müştəri kartının əks olunması;
  • zəngləri və danışıqları qeyd etmək;
  • bir kliklə birbaşa RetailCRM-dən zəng etmək;
  • gələn zəngləri avtomatik məsul menecerə yönləndirmək.