Zənglərin yönləndirilməsi

Zənglərin yönləndirilməsi

Zənglərin yönləndirilməsi
Ofisdə heç kəs olmasa belə, müştərilərlə daim əlaqədə olun. Bir müştəri zəng edərkən və menecerin hazırda iş yerində olmadığı və qayıtdıqdan dərhal sonra əlaqə quracağı barədə bildiriş eşitdikdə çətin ki, kimsə bu çağırışı səbirsizliklə gözləsin. Çox güman ki, müştəri başqa bir şirkətə zəng edəcək. Müştəriləri itirməyin və iş saatları keçdikdən sonra da onlara keyfiyyətli xidmət göstərin. Zənginizi mobil telefonunuza və ya başqa bir şəhər nömrəsinə yönləndirmə funksiyasını qurun və hər zaman və hər yerdə, hər kəslə əlaqədə olun.