Müştəriyə fərdi yanaşma istənilən şirkət üçün əsas rəqabət üstünlüyüdür, telefon üzərindən qurulmuş ünsiyyət burda istisna deyil. VirtualATS vasitəsilə hər bir zəngə bir hazırlıq və hərəkət alqoritmi lazımdır. VirtualATS-dəki ehtiyat skript funksiyası əvvəlcədən bir neçə hərəkət planlamağa və bununla da operatorların yükünü azaltmağa imkan verir. Zəng edən eyni zamanda, müştəri xidmətin keyfiyyətindən və sürətindən məmnun qalır, çünki onunla hər zaman qarşılıqlı əlaqə mövcuddur. VirtualATS-də çox sayda ssenari ola bilər və menecerlər özləri bütün hərəkətlərinin alqoritmləri ilə fikirləşə və bu xidmətin parametrlərində düzəlişlər edə bilərlər.