Növbə

Növbə
Hər biznesin əsas məqsədlərindən biri müştərini istənilən halda razı salmaqdır, şirkətə hər hansı bir sual ilə bağlı zəng edəni "xəttin məşğul" olmasını ifadə edən qısa qudoklar ilə qarşılanması ilə buna nail olmaq mümkünsüzdür. Adətən zəng edən "xəttin məşğul" olmasını eşitdikdə digər şirkətə zəng edir. VirtualATS-in növbə funksiyası Sizə zəngləri növbədə saxlayaraq onları menecerlər arasında bərabər paylamaqla buraxılmış zənglərinin sayını əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaq imkanını təmin edir.

Bu belə işləyir: zəng çox kanallı nömrə vasitəsilə qəbul edilir və zəngin işlənməsi üçün boş operatorların olmadığı an, menecerlərdən biri cari söhbəti bitirənə müştəri xətdə gözləyir. Zəng edən növbədə gözləyərkən musiqi, səsli mesajları və növbədə sıra nömrəsini dinləyə bilər.