STUN nədir və İP telefoniyada niyə istifadə olunur?

08-09-2020   1 157

STUN – NAT (Network Translation Address)-ın arxasında yerləşən müştəriyə (qurğuya) öz xarici İP ünvanını, ünvanların çevrilməsi metodlarını, həmçinin xarici şəbəkədən gələn portları öyrənməyə imkan verən protokoldur. VirtualATS-də ondan niyə və necə istifadə olunur?

VirtualATS nədir və necə işləyir?

23-08-2020   1 938

Şirkət qurmağa başlayarkən ilk vacib məsələlərdən biri ofisi internet və rabitə ilə təmin etməkdir. Müştəriyə göstərilən xidmətin səviyyəsi rabitənin keyfiyyətindən və funksionallığından asılıdır. 

Çağrı mərkəzi nə üçün olmalıdır?

20-08-2020   1 698

Azerizone şirkətində çalışdığım gündən zəng etdiyim şirkətlərin mənim sorğumu necə cavablandırdığı təhlil edirəm. Müştəri kimi və həll təklif edən təşkilatın işçisi olduğumdan bəzi texniki məqamları bildiyimdən buraxılmış hər bir səhvin, VirtualATS ilə necə rahat həll oluna bildiyini anlayıram. 

"Bəli" yoxsa "Xeyr"?

19-07-2020   3 057

Tez-tez "xeyr" cavabı almaq xoşagəlməz hal olduğu üçün sualları tərtib edərkən məqsədimiz "bəli" cavabı almaq olur. Mütəxəssislərin fikrinə görə yox cavabı almaqdan qorxmamaq lazımdır, çünki yox cavabı danışıqların gedişatını təkmilləşdirməyə kömək edən bir sözdür.

SIP telefonların adi cihazlardan üstünlükləri

19-07-2020   1 119

VirtualATS təkcə adi telefonlardan deyil, həmçinin internetə qoşulmuş kompüter, planşet və SİP telefonlardan həm zəng etməyə, həm də zəngi qəbul etməyə imkan verir. Bu məqalədə VirtualATS istifadəsinə imkan verən avadanlıqların bütün xüsusiyyətlərini nəzərdən keçirəcəyik və ən uyğun olanını təyin etməkdə sizə kömək edəcəyik.

VirtualATS vasitəsilə işçilərin əmək məhsuldarlığını artırmaq

24-04-2020   854

Bu məqalədə VirtualATS vasitəsilə daha çox satış etmək haqqında danışacağıq. VirtualATS menecerlərin əmək məhsuldarılığını artırmaq və müştəriləri məmnun etmək üçün bir çox vasitələrə sahibdir. Harada işgüzar menecerlər varsa, orada müştərilər hər zaman məmnundur və satış səviyyəsi daim yüksək olur.

VirtualATS vasitəsilə ilə satışın artırılması

24-04-2020   859

Telefon rabitəsi - hər bir şirkətin əsas kommunikasiya vasitəsidir, düzgün həll seçdikdə zənglər üzrə analitik təhlillər aparmaq, danışıq zamanına qənaət etmək, müştərilərlə bütün danışıqları qeydə almaq və işçilərə nəzarət etmək mümkündür. Bu məqalədə sizə müasir telefon rabitəsinin faydalarından və üstünlüklərindən danışacağıq.

E-commerce-də satışın artımı məqsədilə VirtualATS istifadə etmək

24-04-2020   840

Online mağazalar arasında çox ciddi rəqabət olur, əksəriyyəti 1 il belə işləməmiş qeyri-bərabər döyüşdə uduzur. Çünki düzgün idarəetmə quraraq hər kəs satışı artıra və müştəriləri razı sala bilmir. Lakin hər zaman inkişaf edən bir texnologiya əlinizdədir - bu sadə bir telefondur. Düzgün quraşdırılmış telefon sizin düşündüyünüzdən daha çox iş görməyə malikdir - müştərini qazanır, canlı ünsiyyətə gətirərək daimi müştərilərə çevirir.

Şirkətə VirtualATS nəyə görə lazımdır?

24-04-2020   1 314

Hamiya məlumdur ki, informasiyaya sahib olan kəs dünyaya sahibdir. Böyük şirkət və ya kiçik, kommersiya və ya sənaye, milli və ya xarici - vacib deyil. Rəhbər şəxs bilir ki, informasiyanı saxlamaq və onun təhlükəsizliyini təmin etmək, aralarındakı balansı saxlamaq çətindir. Müştərinin nə istədiyini, onun hardan gəldiyini, niyə getdiyini bilmək və onu saxlamaq vacibdir. Hansı reklam kanalı işləyir - hansı işləmir... Hər bir kəsin sualı olur, lakin ona yalnız seçilmişlər cavab tapa bilir.

Kiçik və orta bizneslərdə bulud texnologiyasından istifadə etməyin 5 əsas üstünlüyü

24-04-2020   2 032

Zaman keçdikcə hətta dövrünün ən müasir texnologiyası arxada qalır və yenisi ilə əvəz edilir. Bir çox şirkətlər sürətlə yenilənən tələblərini ödəmək üçün daim innovativ texnologiyar axtarışındadır. Dünyada artıq şirkətlərin fiziki infrastrukturdan imtina edərək bulud texnologiyalarına keçidi trendi yaşanır. Böhran və post pandemiya dövründə bu trend Azərbaycanda daha sürətlənir, artıq bir çox şirkət rabitə üzrə innovativ ehtiyaclarını VirtualATS ilə təmin edir.